Yhteispalvelu Monitori

Skanssin Monitorin puhelin 040 160 4556 on väliaikaisesti pois käytöstä.

Yhteispalvelu Monitori on Turun kaupungin ja Kelan yhteinen palvelupiste. Yhteispalvelu Monitorin yhdeltä luukulta monet palvelut: neuvontaa, ohjausta ja tietoa Turun kaupungin ja Kelan sekä muiden yhteistyökumppanien palveluista, henkilökohtaista palveluneuvontaa ajanvarauksella, työllistymisestä sekä elämänhallintaa ja hyvinvointia edistäviä tapahtumia, kirjastopalvelut, ja ilmaiset nettipalvelut (6 päätettä). Monitorin tiskillä palvellaan Fölin, kirjaston, kaupungin yleisneuvonnan ja kalastuslupien kanssa.

Skanssin Kela palvelee ajanvarauksella 1.4.2022 alkaen. Lisätietoja ajanvaraamisesta: www.kela.fi/ajanvaraus. Kelan hakemuksia ja niiden liitteitä otetaan vastaan aina Skanssin Monitorin ollessa avoinna.

  • Maksuttomat nettipisteet 
  • Kirjastopalvelut: lainaus, palautus ja varausten noutopiste
  • Fölin korttien myynti ja lataus
  • Liikuntakorttien myynti ja lataus
  • Turun kaupungin TYKY-rannekeiden lataus
  • Seniorirannekkeiden myynti ja lataus
  • Eurooppatiedotuksen materiaalit
  • Fendarin ja työkeskuksen tuotteiden myynti
  • TVT-asuntojen ja Vason esitteitä ja hakemuksia
  • Kelan hakemuksia ja liitteitä otetaan vastaan aina Monitorin ollessa auki
  • Perheoikeudellista neuvontaa keskiviikkoisin klo 14–16.
  • Tietoa tuki- ja sijaisperheistä joka kuukauden kolmas tiistai klo 15 –16.30
  • Neuvolan lapsiperheiden palveluohjaus aina perjantaisin klo 9–12.

Monikieliset ohjaus- ja neuvontapalvelut vuoronumerolla Skanssin International House Turun toimipisteestä, kielet aikataulun mukaan:

Monitori sijaitsee Skanssin toisessa kerroksessa Itäparkin päädyssä! Tervetuloa tutustumaan!