Kauppakeskus Skanssi uusi mainostoimistokumppani
Kauppakeskus Skanssi valitsee Dirty Agencyn uudeksi mainostoimistokumppaniksi
Kauppakeskus Skanssi aloittaa yhteistyön Dirty Agencyn kanssa 1.1.2026 alkaen. Uusi kumppanuus tuo Skanssille tuoretta näkökulmaa ja rohkeaa luovuutta markkinointiin.
- Dirty Agency erottuu matalan organisaatiorakenteensa ja ketterän toimintatapansa ansiosta. Tämä mahdollistaa nopean reagoinnin ja joustavat ratkaisut, jotka tukevat Skanssin tavoitteita tarjota asiakkaille merkityksellinen ja elämyksellinen ostoskokemus, kertoo Kauppakeskus Skanssin kauppakeskuspäällikkö Heli Järvelä.
- Halusimme kumppanin, joka uskaltaa ajatella eri tavalla ja tuoda Skanssin brändiin uudenlaista energiaa. Dirty Agency on juuri tällainen toimija – boutique, ketterä ja luova”, iloitsee Kauppakeskus Skanssin markkinointikoordinaattori Kaisa Juurinen.
- Olemme innoissamme yhteistyöstä Skanssin kanssa. Meille empatia on kaiken ytimessä – haluamme ymmärtää asiakkaiden tunteita ja tarpeita, ja luoda viestintää, joka tuntuu aidolta ja merkitykselliseltä. Uskomme, että tämä lähestymistapa vahvistaa Skanssin asemaa ja tuo kauppakeskukseen entistä syvempiä asiakaskokemuksia, sanoo Dirty Agencyn toimitusjohtaja Juha Elo.
Dirty Agency on aiemmin ollut muun muassa mukana Itiksen 40-vuotisjuhlakampanjassa, joka voitti Kauppakeskusyhdistyksen Vuoden 2025 markkinointitekopalkinnon markkinointi- ja viestintäkategoriassa. Tämä tunnustus kertoo toimiston kyvystä luoda vaikuttavia ja palkittuja kampanjoita.
Yhteistyön myötä Skanssi panostaa entistä vahvemmin erottuvaan ja asiakaslähtöiseen markkinointiin, joka heijastaa kauppakeskuksen arvoja ja vahvistaa sen asemaa Turun alueen vetovoimaisena ostospaikkana.
Lisätiedot:
Heli Järvelä
Kauppakeskuspäällikkö
Kauppakeskus Skanssi, Trevian Asset Management Oy
p. 050 502 8806
****
Kuvassa: Kaisa Juurinen (Kauppakeskus Skanssi), Otto Koli (Dirty Agency), Juha Elo (Dirty Agency) ja Heli Järvelä (Kauppakeskus Skanssi)
